Referenties
Naar volle tevredenheid
Zo heeft een landelijk opererende uitzendorganisatie het Sales Activity Management program geïmplementeerd. “Naar volle tevredenheid”, meldt het hoofdkantoor. In het vervolg van deze samenwerking is met Nyenrode Business Universiteit het maatwerk ‘Sales Leadership Program’ ontwikkeld en uitgevoerd. Deze training behoort tot het standaard ontwikkelplan voor alle accountmanagers en productconsultants. Het tweede echelon volgt de eigen Sales Academy.
Indrukwekkende opmars
Nummer twee is de Nederlandse vestiging van een Zweedse multinational in toegangsbeveiliging. Het management vertrouwt de commerciële wasdom van dertig accountmanagers toe aan de zorg en verantwoording van By Objectives. Het slot is van de deur! De opdrachtgever meldt per oorkonde een plus van zestig procent in aantoonbare verkoopvaardigheden. Op de zwaar bevochten markt voor lichte bedrijfswagens, maakt een kleine stijging meteen een groot verschil. In samenwerking met de specialisten van By Objectives, is het marktaandeel van de Duitse nummer 3 in Nederland aan een indrukwekkende opmars bezig. De eigen Sales Academy van een top drie uitzendorganisatie, werkt met het Sales Leadership Program van Nyenrode Business Universiteit en By Objectives. Ook hier staan alle seinen op groen.
Goed voorbeeld gevolgd
Ruim honderd salesmedewerkers van één van de grootste spelers op de Nederlandse FMCG markt, werken dagelijks met het sales dashboard van By Objectives. Het complete management heeft ondertussen een individueel training- en ontwikkelingsprogramma -op maat- gevolgd. De verbeterde competenties zijn terug te lezen in de jaarcijfers. Een voormalig postorderbedrijf verovert steeds meer marktaandeel op de online markt. Hier blijkt telefonische verkoop nog steeds bijzonder goed te werken. By Objectives helpt het salesteam optimaal te presteren. Sterker nog: de outbound call centermedewerkers hebben een omzetstijging van 15 procent gescoord. Een landelijk opererende verzekeraar weet in één jaar tijd de commerciële performance van alle accountmanagers met zestig procent te verbeteren. By Objectives is trots op het resultaat. Vooral omdat een collega-verzekeraar het goede voorbeeld heeft gevolgd en de inspanningen óók beloond ziet.