Sales Support Inbound
Resultaat
U…
- verbetert de kwaliteit van uw contacten met klanten
- bent in staat commercieel te denken en te handelen aan de telefoon
- wordt zich bewust van de service die u verleent en hoe uw deze service zou kunnen vergroten
- leert inzicht te krijgen in de verwachtingen van de klant en hoe u hieraan kunt voldoen
- geeft uw klant het gevoel dat hij of zij serieus wordt genomen bij een klacht
- kunt omgaan met verschillende soorten klantengedrag
Doelgroep
Deze training is bestemd voor:
- Zowel onervaren als redelijk ervaren binnendienstmedewerkers, die nog weinig of geen commerciële sales support training hebben gevolgd.
- Commerciële en servicegerichte sales support medewerkers.
- Medewerkers die dagelijks frequent telefonisch contact met klanten hebben, waarbij het accent ligt op inkomend telefoonverkeer.
- Medewerkers met MBO werk- en denkniveau.
Inhoud
De onderwerpen die aan de orde komen zijn:
- Algemene vaardigheden in klantgericht telefoneren.
- Het ‘verkopen’ van levertijd.
- After sales activiteiten.
- Het omgaan met vragen van klanten.
- Het opvangen van klachten.
- Het afhandelen van klachten.
Er wordt met name getraind op de vaardigheid, waarbij veel gebruik wordt gemaakt van audio- en video-opnames om de ontwikkeling van de eigen vaardigheden vast te leggen.
De deelnemers ronden de training af met een individueel actieplan, waarin de adviezen van de trainer zijn opgenomen.