byobjectives
  • Over ons
    • Wat doen wij?
    • Hoe?
    • Het team
    • Radiofragment: The Legend of Sales
    • De Zakelijke Podcast
  • Fit for the Future
  • Ons aanbod
    • Sales Assessment
    • Sales Drives met ‘High Impact’
    • Sales Activity Management
    • Sales Managementtrainingen
      • De New Salesmanager: ‘Fit for the Future’
      • Effectief Coachen in de Praktijk
      • Effectief Commercieel Management
      • Sales Leadership By Objectives
    • Sales Leadership Programme ism RSM
  • Sales Trainingen
    • Voor Startende Sales Professionals
      • ‘Cold Calling’: Telefonisch Afspraken Maken
      • Basis Verkoopvaardigheden
      • Gestructureerde Marktbewerking
      • Effectief Verkopen
      • De Winnende Offerte
      • Professioneel Presenteren
    • Voor Ervaren Sales Professionals
      • Effectief Verkopen
      • Consultative Selling
      • De Winnende Offerte
      • Slagvaardig Onderhandelen
      • Strategisch Account Management
      • Salesmanagement By Objectives
    • Voor Sales Support medewerkers
      • Sales Support Outbound
      • Sales Support Inbound
      • ‘Cold Calling’: Telefonisch Afspraken Maken
  • Referenties
  • Contact

‘Cold Calling’: Telefonisch Afspraken Maken

Resultaat

U ….

  • heeft meer zelfvertrouwen en bent beter in staat telefonisch afspraken te maken met koude propects
  • komt professioneler en overtuigender over in het telefonische acquisitiegesprek
  • krijgt meer plezier en maakt kwalitatief goede afspraken met de juiste prospects
  • verhoogt uw conversie op het aantal telefonische belpogingen

Doelgroep

Deze training is gericht op:

  • Commerciële binnen- en buitendienstmedewerkers, die nog weinig of geen commerciële sales trainingen hebben gevolgd.
  • Een verkoopfunctie hebben in een commerciële omgeving.
  • MBO werk- en denkniveau.

Inhoud

Onderwerpen die o.a. aan de orde komen zijn:

  • Waarom telefonisch afspraken maken?
  • Telefonisch netwerken; een relatie opbouwen
  • Gebruik van CRM, internet en ‘social media’
  • Aanpak en nut van ‘inventarisatie calls’
  • Het maken van telefonische afspraken
  • Interesse opwekken door een klantgerichte gespreksopening
  • De juiste balans tussen inhoud, intonatie en houding tijdens een gesprek
  • Inventarisatie belangrijkste tegenwerpingen en beste antwoorden op deze tegenwerpingen
  • Ombuigen van tegenwerpingen bij het maken van een afspraak
  • De opvolging: discipline in het consequent opvolgen van telefonische klantcontacten
  • Oefeningen in het herkennen van persoonlijke verbeteringskansen

Er wordt met name getraind op de vaardigheid, waarbij veel gebruik wordt gemaakt van audio- en video-opnames om de ontwikkeling van de eigen vaardigheden vast te leggen.
De deelnemers ronden de training af met een individueel actieplan, waarin de adviezen van de trainer zijn opgenomen.

Optioneel: Sales Drive met High Impact

Naast het realiseren van bovengenoemde trainingsdoelstellingen kunnen alle deelnemers ook persoonlijke begeleiding en feedback krijgen op de ‘real-life’ telefonische klantcontacten die zij in de middag gaan hebben. Iedereen dient dan voorafgaande aan deze trainingsdag minimaal 40 geselecteerde adressen/leads/prospects mee te nemen, waarvan alle belangrijke gegevens direct beschikbaar zijn.

Gedurende het programma worden deze leads ook daadwerkelijk gebeld.

 

Direct contact

By Objectives – Sales Leadership
Grote Beer 71
3893 DJ Zeewolde
Telefoon : 035 5334443
Mobiel: 06 20617966
E-mail: info@byobjectives.nl
By Objectives

Contact

By Objectives – Sales Leadership
Grote Beer 71
3893 DJ Zeewolde
Telefoon : 035 5334443
Mobiel: 06 20617966
E-mail: info@byobjectives.nl

© 2022: By Objectives | website: robertblom.nl